dilluns, 11 de maig del 2015

CRÒNICA D'UN VIATGE D'ESTUDIS

Yasmin Gómez. 4t d'ESO D

El passat 28 d'abril vam iniciar, a les 9:35h, l'esperat viatge a Londres. A les 13:00h ja érem al'hotel, on berenàrem i deixàrem les maletes a les nostres respectives habitacions.

El mateix dia ja vam pujar al London Eye i, més tard, un grupet vam anar a veure el musical del "Rei Lleó" i la resta va tenir temps lliure.

El dimecres va ser un dia de visita a museus; primer anàrem al Natural History Museum, que va agradar a tothom, i a l'Imperial War Museum, que ens va impactar bastant.

El tercer dia alguns vam pujar a la London Tower i després vam disposar de tot el dia per anar de compres, la qual cosa va ser fantàstica.

El divendres uns anaren al Zoo (on dinàrem) i altres visitaren el Museu de la Ciència i, més tard, anaren a veure el famós Madame Tussaud's. La mateixa nit férem un creuer pel riu Tàmesi, on vam dinar, vam ballar (fins i tots els professors) i, sobretot, vam riure molt. Una nit memorable!

El dissabte se'ns va fer curt, visitàrem el National Gallery i després de dinar vam fer unes compres per Camden.

El diumenge, darrer dia, preparàrem les maletes i encara el vam aprofitar per visitar el British Museum i després de dinar ja partírem cap a l'aeroport. El viatge va ser llarg però arribàrem a casa sans i estalvis.
Ha estat un viatge meravellós, on tots ens hem conegut millor. Mai no l'oblidarem!