dimecres, 11 de març del 2015

Els alumnes de 2n de batxillerat hem anat a Barcelona

Marc Vázquez Martí, 2n de batxillerat A.

El passat dia 21 de febrer els grups de 2n A i B anàrem a Barcelona. El viatge començà ben prest, ja que a les vuit sortia l'avió. Arribàrem a la Ciutat Comtal devers les 10 del matí i tot d'una deixàrem les maletes a l'hostal Casa Gràcia, al carrer cèntric de Gràcia.
Vam fer una volta per la ciutat i, a l'horabaixa, un petit grup anà al Camp Nou a veure el Barça- Màlaga (guanyà l'equip visitant per 0-1) i l'altre grup anà de compres. Al vespre sopàrem de pizzes i anàrem a fer una volta pels pubs catalans del centre.

Al matí següent vam visitar el Cosmocaixa (Museu de la Ciència) i després de dinar alguns anaren a descansar i altres passejaren pel centre. Al capvespre, tot el grup assistírem al teatre Impro-show, un espectacle molt divertit en el qual els tres actors van improvisant segons el que el públic ha escrit en un paper abans d'entrar a la sala. A la nit, vam sopar tots junts a un bar de la Rambla.
Finalment, dilluns al matí passejàrem pel centre de Barcelona i anàrem a dinar per separat. Després de dinar, vam recollir les maletes i agafàrem el tren que ens va dur cap a l'aeroport. Finalment l'avió sortí a les 21:30.

Aquest viatge ha estat molt divertit pels professors acompanyants, en Juanjo i na Pilar Carbonell, i per la sorpresa que ens donà el cap d'estudis, n'Enrique, que es va presentar el diumenge al matí, habitació per habitació, per despertar-nos. Això ens alegrà molt a tots.