dimarts, 30 de setembre del 2014

La meva primera setmana a l'institut nou!

Alberto Lorenzo, 1r d'ESO B 

Dilluns passat va ser el primer dia de classe i estava una mica nerviós, perquè no sabia què passaria. Les classes van ser menys difícils del que pensava, tot i que el millor moment del dia va ser quan vaig jugar a futbol a l'hora del pati.
Dimarts vaig començar l'assignatura que més m'agrada, Educació Física, i després vam seguir amb les presentacions de les altres matèries.
Dimecres encara em va costar aixecar-me del llit. El dia va començar amb Ciències Naturals. Per sort aquest dia acabàvem a les dues i no a les tres!
Dijous, a Educació Física, vam iniciar les classes de bàsquet. A l'hora de Música vam anar a una aula diferent, que està situada a l'edifici de batxillerat, i serà el lloc on farem aquesta assignatura tots els dijous.
Divendres em va agradar fins el primer pati, perquè després em vaig marejar.
Però el balanç de tota la setmana és bo! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada