diumenge, 25 de maig del 2014

Gran viatge a París!

Marina Escudero, 4t d'ESO B

El primer dia vàrem arribar a l'aeroport d'Orly i d'allà anàrem cap a l'hotel a descansar.

A partir del segon dia vam anar a Notre Dame, al Trocadero a veure la torre Eiffel on vam pujar per veure les vistes, que varen ser impressionants. Després anàrem als Invàlids, on poguérem apreciar la roba, les imatges i els artilugis de la Primera i Segona Guerra Mundial.

El tercer dia anàrem al Museu del Louvre on vàrem veure la Gioconda, moltíssims de quadres i la part dedicada a l'art egipci. A continuació vàrem anar a veure la Sainte-Chapelle on apreciàrem les pintures religioses i els grans finestrals. A l'horabaixa, descansàrem en una plaça davant del centre Pompidou. Menjàrem en aquella zona i després anàrem de compres i, mentre que esperàvem els professors i la resta d'alumnes,  contemplàrem l'actuació d'un showman, el qual va escenificar una pel·lícula amb la col·laboració de persones del públic i hi va participar en Félix Pasadas, company nostre de classe. En finalitzar, ens dirigírem als Camps Elises on vàrem poder descansar.

El quart dia vam pujar a les torres de Notre Dame. Des d'allà vàrem poder apreciar les meravelloses vistes del riu Sena i dels voltants de la Catedral. A l'horabaixa  visitàrem Sacre Coeur i vam passejar pel barri dels pintors. Posteriorment ens vam dirigir al Moulin Rouge i des d'allà agafàrem el metro cap a l'hotel.

El cinquè dia vam anar a Disneyland París tot el dia. Va ser molt divertit i aprofitàrem el dia al màxim per gaudir de les diferents atraccions amb els companys i professors i comprar records per als familiars i amics .

El sisè dia vam fer les maletes i sortírem de matinada a fer una volta i anàrem cap a l'aeroport amb destinació Mallorca.