dimarts, 22 d’abril del 2014

Entrevista a n'Albert Campos, professor en pràctiques de Llengua i Literatura Catalanes

Álvaro Godoy Salamanca, 4t d'ESO D

A.G: La Universitat és com a les pel·lícules?
A.C: En general és com a les pel·lícules, però no hi ha ni associacions com les Fraternitats, ni novatades, en canvi sí que s'hi fan festes. Si vius a Palma és molt millor perquè pots sortir els caps de setmana.


A.G:  Et va quedar alguna assignatura pendent a ESO? I a batxillerat?
A.C: Me'n varen quedar tres a l'ESO, concretament a 4t: Català, Castellà i Ètica. Però les vaig aprovar al setembre. A batxillerat no me'n va quedar cap.

A.G:  Quina nota vares treure a Selectivitat?
A.C: Aproximadament un 6,08, si ho record bé.

A.G:  Vares tenir clar el teu futur des del principi?
A.C: No, vaig decidir-ho després d'acabar els exàmens de Selectivitat.

A.G:  Per què vares triar Filologia Catalana?
A.C: Per vocació i per gust.

A.G:  Què penses d'en Carles Cabrera, el teu tutor? I dels alumnes?
A:C: És un bon tio, però com a professor no m'agradaria tenir-lo perquè exigeix molt.
Els alumnes de batxillerat són molt callats a diferència de vosaltres, però sou un bon grup.

A.G: T'agrada aquest institut? On vares estudiar?
A.C: Sí, ja que és on vaig estudiar gairebé tot l'ESO i Batxillerat.

A.G:  Coneixies n'Alberto de la Hoz, professor d'Història també en pràctiques al centre, abans de la Universitat?
A.C: Jo sóc un any més gran i no vaig anar a la mateixa classe, però sí que el coneixia de vista.

A.G: De quin equip de futbol ets?
A.C: No m'agrada el futbol.

A.G:  Copiaves a l'institut? Respon amb sinceritat...
Tothom ha copiat alguna vegada durant la seva estada a l'institut, encara que pots utilitzar les  "xuletes" o no, ja que fer-les te pot servir per estudiar.

A.G: Gràcies per la teva col.laboració

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada