dimarts, 26 de març del 2013

Entrevistes als participants de les competicions esportives i tallers

COMPETICIONS ESPORTIVES

Futbol. Juanjo González

Demanam a uns quants jugadors quines són les seves sensacions abans de començar el partit i amb qui s'inspiren a l'hora de jugar...

Sam, 3r d'ESO B. Crec que perdrem perquè els de l'altre equip són molt bons, hi ha rivals que juguen al FPTeam, que en saben molt, i els de batxillerat també són bons.
A mi m'agrada molt n'Iniesta, sóc del Barça.

Raúl Rodríguez, 4t d'ESO B. Crec que guanyarem perquè som bons jugadors. Encara que els adversaris siguin del Playas, nosaltres som millors. Jo sóc del Madrid, i el millor és en Cristiano Ronaldo.

Marc Cabezuelo, 4t d'ESO A. M'he apuntat en aquesta competició perquè m'agrada molt el futbol, jugo en el Playas, segur que guanyam per dos gols perquè som els millors i tenim molta qualitat. Jo sóc del Madrid, però crec que el millor jugador és en Busquets.

Bàsquet. Professors: Alberto del Canto i Toni Romero

Rodrigo, 1rB. Segur que guanyarem perquè nosaltres abans jugàvem al Bàsquet Calvià.

Amy, 3r d'ESO C. Jo jugo en el Bàsquet Calvià, així que tenim un bon nivell, crec que podem fer un bon paper. M'agrada en Pau Gasol.

Tennis de taula. Professor: Emilio Ibáñez

Marc Vázquez, 4t d'ESO A. M'he apuntat a tennis de taula perquè sempre guanyo, hi ha rivals forts, com en Dani i n'Álvaro. Hi participo tots els anys. Ara mateix n'Álvaro i jo som els primers...

Maria Arredondo, 4t d'ESO A. M'he apuntat a ping-pong perquè m'agrada. Crec que jugo més o menys bé, tot i que no practico normalment aquest esport. No és el primer any que m'hi apunto.
Skate/Scooter. Organitzador: Es Generador

Reece, 4T D'ESO D. M'he apuntat en aquesta activitat perquè sóc skater, però no tenc esperances de guanyar, segur que guanya n'Iván Rodríguez.

Bàdminton. Professors: Gabi Villalonga, Pilar Carbonell i Ana Pascual.

Andreu Fornés, 4 d'ESO B. M'hi he apuntat perquè m'agrada molt aquest esport, de fet el practico als horabaixes. Per ara vaig guanyant, i això que és el primer any que hi participo.

Rocòdrom. Professor: Pere Massutí i Jaume (antic professor)

María José, Grau Mitjà de Cuina. M'agrada molt l'escalada, abans en feia, m'ha encantat l'experiència i m'ho he passat molt bé. He arribat fins a dalt, que són 10 metres.


TALLERS

Taller de ràdio. Organitzador: Es Generador

Jordi, Monitor d'Es Generador. En primer lloc el que faig és explicar els principals termes emprats a la ràdio mitjançant un joc de cartes. Després ja passam a enregistrar el programa de ràdio, que dura entre vint i vint-i-cinc minuts i que s'emetrà demà a IB3ràdio (els participants del primer torn) i dissabte de la setmana que ve (segon torn). El tema del qual parlaran el trien ells, però bona part estarà dedicat a la Jornada Solidària.

Taller de maquillatge. Professors: M.Magdalena Pons, A.Belén Carmona i Eduard Moyà

Eduard, professor d'anglès. Ara estic maquillant de Sol na Tamara, alumna de 4t d'ESO, perquè estam muntant un audiovisual sobre el mite grec de la deessa Persèfone, que haurem enllestit a final de curs. El text l'han escrit els alumnes de 1r d'ESO de na Maria Clapés, professora de Llengua Catalana. Els alumnes que hi participen, a més dels qui ho han fet avui en el Taller, són els del Taller de Llum i Ombra, que ho fan durant tot l'any.

Ball. Professora: Rosa Garcia i Antònia Cerdà

Valeria, 3r d'ESO C. M'he apuntat en aquest taller perquè la meva amiga s'hi apuntava, ara hem ballat el buggi-buggi i m'ha agradat molt. Mai no havia ballat aquest tipus de ball. Després aniré al taller de cinema.


Just Dance. Professors: Elisardo Sebio i Ana Betelu

Marta Serrano, 1rbat.A. M'he apuntat en aquest taller perquè volia ballar amb n'Elisardo i divertir-me. Per ventura guanyo. Consisteix a ballar seguint les instruccions que t'indiquen a la pantalla, és fàcil perquè vas imitant la imatge de la dona que surt ballant i només has d'imitar-ne els moviments. Al final del ball ja saps la puntuació. Tu pots triar la cançó.

Sing Star. Professora: M. Àngels De la Cámara

Marina Ramis, 4t d'ESO C. Organitzo aquest taller i des de primer d'ESO que m'hi apunto. De moment encara no marcam puntuació. Fins ara hem cantat cançons de Mecano, Amaral, John Lennon, etc.


Taller de bijuteria. Organitzador: Es Generador

Miko, 2n d'ESO B. M'he apuntat en aquest taller perquè he pensat que seria interessant. He fet unes arracades amb càpsules de cafè Nespresso, que regalaré a ma mare perquè demà és el seu aniversari.

Gemma, 1r d'ESO C. Em feia moltes ganes fer bijuteria, també he fet unes arracades i les regalaré a la meva mare.

Taller de feltre. Organitzador: Es Generador

Maria José, 1r d'ESO F. M'hi he apuntat perquè aquest taller m'ha cridat l'atenció . Consisteix a fer fundes protectores per al mòbil. Agafam dues teles de feltre de diferents colors (jo les he triades de color blau i rosa), les retallam a mida i després les cosim. No és difícil, però hi ha algunes parts una mica complicades.

Taller de dibuix. Professors: Joan Deyà i M.Magdalena Ramis

Andrea Saguillo, 4t d'ESO C. Participo en aquest taller perquè m'ho va dir la meva amiga i he vengut per acompanyar-la, m'agrada dibuixar, però no ho faig molt bé. Hem de fer un dibuix de temàtica lliure i al final es decidirà quin és el millor. Si volem el podem copiar. Jo faré un paisatge natural nocturn, en blanc i negre. Podem triar la tècnica que volem.

Melanie, 1r d'ESO C. M'agrada molt dibuixar. Ara estic pintant uns cavalls. Després aniré al Taller de feltre.

Taller de jocs d'ordinador. Professors: Cristina Carretero, Miquel Nadal, Carmen Hoyos i Pere Vanrell.

Sergio Bustos, 2n d'ESO B. Participo en aquest taller perquè m'agrada jugar a jocs d'ordinador. Aquest joc en concret consisteix a encertar les boles, és un joc de raonar. Tenc pràctica en aquest tipus de jocs perquè a casa els practico.

Taller de mediació. Professores: Malén Calvo i Maria Clapés

En aquest taller que presenciam i que no volem interrompre fent una entrevista, set nins i nines s'estan presentant. Per parelles un demana a l'altre algun aspecte desconegut i sorprenent que els altres companys no coneguin. Per exemple, una de les participants explica de l'altra que és campiona de Mallorca de llit elàstic i un altre conta que no té sensibilitat als extrems dels dits. També ens sorprenem de les habilitats i capacitats desconegudes dels nostres alumnes en revelar que saben tocar el piano o que han estat campions de ball flamenc. I altres manifesten obertament i amb sinceriat que no saben obrir una llauna!
Na Malén ens explica que aquest taller serveix per donar a conèixer el servei de Mediació amb què compta l'institut i que funciona molt bé.

Taller de cinema. Professors: Carles Cabrera, Amparo Ríos, Núria Rosselló i Pau Juaneda

En aquest taller han participat els alumnes de 1r de batxillerat. Han vist la pel.lícula Salvador Puig i Antich, que tracta sobre el procés judicial que va dur a la pena de mort a aquest jove activista polític català, darrer executat per la dictadura franquista. A continuació s'ha fet un debat, moderat pels professors, sobre el film.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada