dissabte, 2 de febrer del 2013

Les nostres aficions: la natació

Kaoutar Liouk (2n d'ESO B)

El meu esport preferit és la natació, aquest esport és un poc dur però és divertit. És una disciplina que te fa treballar tot el cos, els pulmons, els braços, els peus i l’espatlla. Jo entrén a la piscina de Santa Ponça, els dilluns i dimecres, de cinc a sis de la tarda. Ara estic entrenant amb l'equip de color verd. Hi ha diferents equips: el color blanc, de nins petits, i després segons el nivell i l'edat hi ha el taronja, el groc, el verd, el vermell i deprés pots competir. A mi els professors de natació me diuen que m'animi a fer competició perquè sóc molt bona. Faig una piscina de 25 metres sense respirar. La natació és molt bona per al cos, per això m’agrada molt!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada